علیرضا کریمیان؛ در مراسم یکصد و یکمین سالروز تاسیس شورای عالی آموزش و پرورش:

با همکاری شورای عالی، در حال پیگیری رتبه بندی مدارس شهر تهران هستیم

مراسم بزرگداشت یکصدویکمین سال تأسیس شورای عالی آموزش و پرورش با حضور اعضای شورای عالی و جمعی از فرهیختگان، اندیشمندان و صاحب نظران حوزه نظام تعلیم و تربیت در دبیرستان شاهد شهدای هفتم تیر برگزار شد.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش شهر تهران مراسم یکصد و یکمین سالروز تاسیس شورای عالی آموزش و پرورش با حضور حسینی؛ معاون امور مجلس ریاست جمهوری، یوسف نوری؛ وزیر آموزش و پرورش، منادی؛ رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، شورای معاونین وزارت آموزش و پرورش و علیرضا کریمیان؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، در دبیرستان شهدای هفتم تیر منطقه ۶ شهر تهران برگزار شد.

علیرضا کریمیان؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در این همایش ضمن خیر مقدم به حضار و تبریک سالروز تاسیس این شورا، با تاکید بر اهمیت نقش سیاست گذاری های شورای عالی آموزش و پرورش اظهار کرد: با توجه به زیست بوم های نوظهور اخیر، قطعا شورای عالی آموزش و پرورش می بایست، برای چنین شرایطی خود را آماده کرده و برنامه های لازم را برای زیست بوم های جدید داشته باشد.

وی تعیین جایگاه آموزش و پرورش در نهاد های حاکمیتی، اقتصاد آموزش و پرورش و موضوع نیروی انسانی که یکی از مهم ترین دغدغه های آموزش و پرورش است را از دیگر موضوعات قابل توجه و بررسی در شورای عالی آموزش و پرورش برشمرد و افزود: آموزش و پرورش شهر تهران نیز در حال حاضر در فضای تعامل با شورای عالی آموزش و پرورش، در حال پیگیری رتبه بندی مدارس است و با نگاهی مسأله محور این موضوع را دنبال می کند.

کریمیان در پایان ابراز امیدواری کرد جلسات شورای عالی آموزش و پرورش برای نظام تعلیم و تربیت آورده های بسیار داشته و منتج به دستاوردهای خوبی باشد.